Om Campingshop.dk

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb på campingshop.dk skal du igennem 5 trin.

1.Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2.Indtast dine personlige oplysninger
3.Vælg forsendelses/betalingsmåde
4.Godkend vores forretningsbetingelser
5.Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

Vi sidder klar ved telefonen og mailen for at hjælpe dig. Har du fx spørgsmål til vores varer, eller har du søgt forgæves på shoppen efter et bestemt produkt, så ring endelig og spørg os til råds – vi er her for at hjælpe dig.

Campingshop.dk
Ubberudvej 121
5491 Blommenslyst

HKS Campingshop.dk
Telefon: (+45) 65967105
Mail: [email protected]

CVR: 14143335
Etableret: 2012

Kontorets telefontider:

Mandag til Torsdag: kl.10-13
Udenfor telefontiden kan vi kontaktes på: [email protected]

Åbningstider:

HKS Campingshop.dk er en online netbutik med fysisk butik i Blommenslyst ved Odense.
Vi har åbent for afhentning af bestilte varer alle hverdage mellem kl. 10 og kl. 17.
samt lørdage mellem kl. 10 og kl. 14 (Bemærk at vi har lukket alle lørdage i november og december) og søndage mellem kl. 10 og kl. 16.

Bestilte varer kan først afhentes når man har modtaget besked om at ordren er pakket og klar til afhentning!!

Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdagen. campingshop.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline.

Profil

HKS Campingshop er en af Danmarks førende netbutikker med campingudstyr. Vi er totalleverandør til alle der skal på camping.
Hos os kan kunden i ro og mag købe campingudstyr 24 timer i døgnet.
Vi vil fremstå som en seriøs udbyder af campingudstyr til fornuftige priser, højt serviceniveau og hurtig ekspedition. Leveringstiden er 1 til 3 hverdage med mindre der står at varen har en leveringstid på 2-5, 3-7 eller 5-10 hverdage.
Vi er førende indenfor forteltmarkisersolsejlgrill og grilltilbehør og alle de andre ting du normalt henter hos dit campingcenter.

Vi sender en mail når en kunde fortryder eller reklamerer.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Dorthe Blom Hemme

Webansvarlig

Opdaterer websiden

Passer telefonen.
Svarer på mails.
Pakker ordrerne.

Dorthe er uddannet multimediedesigner og har mange års erfaring med salg og rådgivning i campingbranchen. 

Michelle Pryds

Passer telefonen.
Svarer på mails.
Pakker ordrerne.
Hjælper med at opdatere hjemmesiden.
Reklamationshåndtering.

Set